Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Linnéa - 12 februari 2011 17:53

Idag när jag var påväg till stallet blev jag lite chockad av den starka solen som sken. Den har gömt sig hela vintern lång, så jag blev ju såklart jätteglad att den tillslut visade sig och erbjöd sig att smälta all hemsk snö som täcker landet nu! ;)

Av Linnéa - 12 februari 2011 15:15

Jag dissade Prinsessan och grodan och kollade istället på en annan relativt ny film, Due Date.

Den klassas som komedi och var faktiskt rätt kul på sina ställen. Själva storyn var väl ingen höjdare, men den var klart sevärd!

Rekomenderas...!

  

Av Linnéa - 12 februari 2011 13:07

Nu är jag hemma igen efter en sväng till affären också. Väl här hemma finns det absolut ingenting att göra, så jag ska sätta mig och kolla på disney filmen "Prinsessan och grodan"... Så vi får väl se om den är så bra gjord som alla säger!   

Av Linnéa - 12 februari 2011 11:06

Nu mår jag äntligen lite bättre och febern har släppt... Så idag får jag väl dra igång bloggandet igen! Jag har två stora nyheter jag ska släppa under de närmsta dagarna så håll ögonen öppna!

Nu ska jag iallfall åka och lämna min syrra i något stall... Usch, hoppas inte hästlukten fastnar på mig!  

Skapa flashcards