Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linnéa - 13 februari 2011 16:04

NU är äntligen flyget till Thailand bokad... Så den 17 December far vi iväg till Bangkok och mellanlandar först i Qatar.

Vi bilar direkt från Bangkok till Koh Samui (tror jag) och stannar där i några dagar för sol och bad. Sedan åker vi vidare till Koh Changs fina stränder och firar jul och nyår! Därefter åker vi tillbaka till Bangkok och shoppar de sista dagarna.

Jag läääängtar!

Av Linnéa - 13 februari 2011 15:00

Imorgon är det Hemstudiedag - vilket innebär att man ska jobba hemma istället för i skolan! Jag älskar när vi har det, för uppgifterna vi får är oftast ganska enkla och tar inte så lång tid. Då får man ju inprincip en ledig dag iallafall!

  


Av Linnéa - 13 februari 2011 13:00

Jaoo, som ni ser så tog jag mig en rejäl sovmorgon idag! Så himla skönt att sova ut. Jag ska nu in och göra mig iordning, för vi får snart en massa gäster. Det är som så att Tove fyller år idag och det ska såklart firas med tårta och fika! ;)  

Jag blir väldigt besviken om inte just denhär tårtan bjuds.

Skapa flashcards