Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Linnéa - 24 februari 2011 22:09

Juste - imorgon är det ingen vanlig skoldag för mig. Vi har idrottsdag så jag, Ida och Sassa ska gå typ en mil i den här kylan. DÖDA MIG? Det kommer att bli hemskt och jag kommer säkert bli sjuk efter... Men vi slutar iallafall en timme senare och då är det sportlov!

  

Av Linnéa - 24 februari 2011 20:20

Imorse när jag kom till skolan möttes jag av en stor grupp av elever och lärare som stod utanför skolans portar. Då visade det sig att låsen frusit igen, så att ingen kom in!   

Istället fick vi gå över till Mälarstrandskolan(våran grannskola) och värma oss. Väl där dyker min pappas morbror upp - för han jobbade tydligen där. Blev jättechockad.

Ett tag senare - hade någon låssmed varit där och vi fick komma in i våran egna skola... Vi som hoppats på att få gå hem istället.

Av Linnéa - 24 februari 2011 19:30

Sorry - har inte kunnat blogga på hela dagen. På idrotten hade vi Hip Hop / Street dance och det var faktiskt ganska skoj! Eftersom att vi inte har våran egna gympalokal var det en bit att gå... Så höll vi på att dö när vi skulle tid och hem. Hatar att det är så jävla kallt ute!

En mycket vacker bild på Älinah och mig från våran promenad i kylan.

 

Sedan efter skolan blev jag upphämtad av farmor så jag har varit där hela eftermiddagen / kvällen!

Skapa flashcards