Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Linnéa - 25 februari 2011 17:03

Ikväll ska jag på någon släktmiddag. Min pappas tvillingkusiner fyllde 19 för några dagar sedan så vi ska gratta dem. Lär inte komma hem förrens sent ikväll men i värsta fall så syns vi imorgon igen! ;)

Jäääättegammal bild... Det är tvillingarna, Sara, Emelie och jag. 

Av Linnéa - 25 februari 2011 14:53

Berättade jag förresten att hela min årskurs åker till Falun veckan efter lovet?

Våra klasser åker upp dit en vecka per år för att ha större slöjdprojekt, labba och laga mat. Då bor man i ett stort hus (forna mentalsjukhus) och sover, äter och jobbar där! Det är som att åka på klassresa - så jag längtar verkligen!

  

Byggnaden vi sover i a.k.a Faluns gamla mentalsjukhus.


Igår fick jag reda på att jag, Sassa och Elin får ett eget rum = AWESOME!

Förra året delade jag rum med 7 andra tjejer så det blev kaos kring spegeln på mornarna, haha så den här gången blir det aaaaningen lungnare! ;D  

  

Lovar att ta massa bilder den här gången...

Av Linnéa - 25 februari 2011 10:14

För att inte förvärra min förkylning nu under lovet stannade jag hemma idag. Är verkligen glad över mitt beslut - för det snöar ju inte lite ute nu.

Så nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på filmen "Max & Marry" som är en verklighetsbaserad film om en gammal gubbe och en liten flicka som blir bästa kompisar över internet...

Förstår inte vitsen med att göra filmen tecknad i svartvitt? 

Av Linnéa - 25 februari 2011 07:16

Nu när jag vaknade upp märkte jag att jag gått och blitt' förkyld! Min näsa svider och halsen river... Lyckat nu när jag ska ut och gå flera timmar i kylan.

Gah, hoppas verkligen inte att det blir värre. Då kommer jag ju inte kunna ha kul under sportlovet - och kanske inte kan följa med till Falun vecka 10? Hemska tanke.  

Skapa flashcards