Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Linnéa - 27 februari 2011 21:00


Nu är det dags för:

 

  

Av Linnéa - 27 februari 2011 17:26

Jag hade helt glömt bort att idag den 27 Februari så fyller mitt livsverk - llinneaevita.bloggplatsen.se - 1 år!  Herregud vad snabbt tiden går, samtidigt som det känns som att jag bloggat i evigheter. Ända sedan första inlägget har jag varit beroende, trots alla bloggpauser som tagits. Men det har mestadels varit för eran skull så ni skulle slippa massa tråkiga inlägg!

Nu ska jag minsann tvinga pappa att göra någon pampg kvällsmat - detta ska firas! 

Av Linnéa - 27 februari 2011 15:03

Gah, jag är så himla uttråkad så jag faktiskt ska sätta mig och köra Sims 3!   

Av Linnéa - 27 februari 2011 13:28

Det verkar som att någon glömde att väcka mig imorse, så jag har sovit fram till nu! Idag har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Antagligen bara vara hemma. Min förkylning har blivit värre så jag låter som en kråka! NAJZ.

Nu ska jag käka tacopaj som just nu är min favvomat! ;D

 

*inte min bild* 

Skapa flashcards