Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Linnéa - 21 mars 2011 19:13

Snart börjar finalen av Top Model cycle 15! De två finalisterna är Ann och Chelsey som båda är väldigt duktiga - fast på helt olika sätt.

Ann är säsongens "tönt" som tar sååå fina bilder, men när stillbildskameran slås av är hon osäker och blyg.

Chelsey däremot tar okej bilder men är istället väldigt duktig på den sociala biten samt på catwalken.

Jag hoppas innerligt att Chelsey vinner den här gången, då jag är säker på att hon kommer hantera kändisskapet och sin modellkarriär bättre. Men tror tyvärr att Ann kommer vinna, eftersom att dommarna verkar älska henne - vad hon än gör.

Av Linnéa - 21 mars 2011 18:17

Har ni någonsin hört talas om Motörhead? Det hade knappt jag innan jag nu för endast en timme sedan kollade på en dokumentär om sångeren... Den sög! Men det var rätt kul att se alla gamla rocklegender såsom Ozzy Osbourne, Metallica och Joan Jett snacka så fint om bandet!

Sångaren i mitten har världens äckligaste vårtor på ena kinden.

Av Linnéa - 21 mars 2011 16:30

Idag hade jag det där "speed dating"-provet jag berättade om förut. Det gick ut på att man placerades med slumpade människor ifrån min årskurs och skulle para ihop olika lappar med ord som alla hade med elektricitet att göra.

Tillslut kom man fram till en lärare och skulle förklara hur allting fungerade på ca 2 minuter... Det var hemskt med gick faktiskt bra!

Annars har ingenting speciellt hänt i skolan... Har varit en väldigt lugn dag!

Ovido - Quiz & Flashcards