Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 7 mars 2011 17:07

Nu befinner jag mig på vårat rum i Falun! Dagens aktivitet var att åka längdskidor med klassen, det var hemskt och jag är säker på att jag kommer få världens träningsvärk imorgon...Förutom skidåkningen är det superkul här! ;)

Av Linnéa - 6 mars 2011 14:39

För några dagar sedan presenterade Anna mig för denna gudomliga låt. Nemen, även fast Willow Smith är så liten och antagligen inte gör sina egna låter - är hon sjukt bra!

Av Linnéa - 6 mars 2011 11:25

Idag blir det till att packa alltihopp för imorgon sticker vi äntligen iväg till Falun med alla 8:or!! Det ska bli så himla skoj, och jag hoppas för mitt liv att teckningen på mobilen håller. Hehe ska iallafall försöka att uppdatera bloggen därifrån, men det lär bli svårt så ha inte för höga förväntningar! ;)  

Såhär lär väl mitt, Sassa och Elins rum se ut! 

Av Linnéa - 5 mars 2011 16:56

Har precis kommit hem från Västerås största godisbutik - Kalasgott! De har så himla mycket gott godis där så nu har jag storhandlat inför Falun nästa vecka. Denna påse gick på 75:- men den ska ju som sagt hålla hela veckan också...

Av Linnéa - 5 mars 2011 14:45

I torsdags råkade jag sparka på mitt finger så att det gjorde jätteont och svullnade upp. Igår när jag vaknade insåg jag att jag fått ett blåmärke där man böjer fingret. Så nu gör det jätteont så fort man böjer det eller rör någonting!

  

Av Linnéa - 5 mars 2011 13:12

Inatt drömde jag en sådan konstig dröm.. Jag blev nämligen bjuden på den amerikanska Oscarsgalan som då skulle hållas i Katrineholm. Men jag hann aldrig fram eftersom att designerna i Project Runway putta omkull mig hela tiden! Och tur var väl det då jag kom på att jag inte hade några fina kläder med mig, man vill ju inte skämma ut sig där genom att komma i jeans och tröja!

Av Linnéa - 4 mars 2011 18:43

Kolla vad jag köpte idag:

  

Efter många rundor i eletronikaffärerna köpte jag äntligen en vit HTC Wildfire!

Av Linnéa - 4 mars 2011 17:30

Idag var det ett år sedan mitt livs bästa dag var. Min första riktiga konsert, "Welcome to Humanoid City" av Tokio Hotel.

Jag kommer ihåg hur förväntansfulla vi var och räknade ner från 70 dagar. Väl där var jag så borta och bara skrek och sjöng med i alla låtar! Helt underbart, tyvärr kommer man knappt ihåg någonting därifrån p.g.a av chocken som varade hela konserten, men ändå - det jag faktiskt minns var underbart! 

       

Ovido - Quiz & Flashcards