Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 3 mars 2011 18:03

Idag har jag alltså varit med Anna. Som jag sa testade vi våra nya 'förstora läpparna-läppglans' men de funkade inte så bra. När vi höll på med läpparna kunde vi inte motså att sminka resten av ansiktet. Resultatet = fjortisar. Och vad är roligare än att ta kort på sina mästerverk?

Varning för oseriösa bilder:

  

Av Linnéa - 3 mars 2011 11:49

Ska vara med Anna idag, höhö och vi ska pump 'n plumpa våra läppar! Hon fick nämligen också ett sådant läggglas från mig i födelsedagspresent.

Jag testade mitt läppglas innan men det blev ingen skillnad så vi får väl se hur det går idag!

  

Av Linnéa - 2 mars 2011 21:10

Juste, idag har jag även kollat på Eva & Adam! Hur länge sedan var det inte som man såg den? Älskade den serien som lite så jag har alla tre filmerna.  

  

As roligt och gud vilka flashbacks man får! Dessutom googlade jag på hur de såg ut idag och blev rätt chockad. De båda har blivit så stora!

Av Linnéa - 2 mars 2011 17:15

Nu har jag setat ute och stekt under solen en stund och skaffat mig lite färg på kinderna! Nu är solen påväg ner igen, så jag får nöja mig med datorn istället.

Gammal, passande bild på solnedgången och mig.

Av Linnéa - 2 mars 2011 15:30

Idag fyller min älskade vän Anna 15 år! Tänk att vi nästan varit kompisar i 13 år då... Helt sjukt! Vill iallafall önska henne ett stort grattis på födelsedagen!

Kommer ihåg när vi var jättesmå, då hon på sin födelsedag inte längre ville vara med mig bara för att jag inte var lika gammal som henne. Hon menade att jag skulle vänta till jag också fyllt år (två månader efter) tills vi kunde vara igen... Jag blev såklart jätteledsen och grät en massa hemma. Tills hon lite senare berättade att hon bara skojade! ;D

Av Linnéa - 2 mars 2011 14:34

Sorry för att jag dissat bloggen de senaste dagarna! Igår var det tänkt att jag och familjen skulle spela badminton och idag skulle vi åka långfärdsskridskor. Men eftersom att jag inte gillar att 'sporta' så hoppade jag av i sista sekunden!  

Sedan får jag ju inte glömma att jag varit med Anna i både måndags och tisdags! Hade ju inte träffat bruden på säkert en månad! ;D

Av Linnéa - 1 mars 2011 12:45

Igår hemma hos Anna kollade vi på "Torkel i Knipa" bland annat. Jag höll på att dö eftersom att den var superduperrolig! Annas brorsa berättade även att Felix Herngren spelade allas röster. Gammal och genialisk film som måste ses, alltså!  Jag Visste inte änns att "Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.." kom härifrån!

Fläsk-Doris och Sten och någon annan vars namn jag redan glömt...

Ovido - Quiz & Flashcards