Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linnéa - 2 april 2011 14:15

Vet att det var igår, men måste bara berätta om det elaka skämtet lärarna använde på oss!


Igår hade jag världens jobbigaste dag då jag på morgonsamlingen hade ett NO prov om elektricitet. Sjuuuukt svårt. Sedan på eftermiddagen hade jag yttligare ett prov i bild.. Men det var inte det roliga.


Utan på eftermiddagssamlingen så berättade lärarna att vi skulle vara med i en undersökning om hur mycket man kom ihåg ifrån allting vi jobbat med i NO de senaste åren. Blev jättestressad eftersom att jag inte hade någon aning om att vi skulle göra yttligare ett prov.

Så jag började - 3 sidor med massa frågor om kroppen, atomer och jorden. Tillslut när vi var klara med det, frågade lärarna om vi kunde den där "April, april"-ramsan... Och utan att de fick något svar ställde sig alla lärare upp och skrev "För den kan vi!!!! APRIL APRIL, VI KAN LURA ER VART VI VILL!"


Såååå, det sista provet var alltså helt i onödan! Alla blev så sjukt arga. Måste säga att de verkligen lyckades med sitt hemska skämt...

 

Av Linnéa - 2 april 2011 12:15

Mellan klockan 2 - 3 idag ska jag faktiskt ge min ut på badminton banan och köra en sväng. Tillsammans med Sara, mamma och Niklas! Ska faktiskt bli kul med tanke på att jag inte kört det på typ ett halvår.

Dock så suger jag på det, så vi får väl se hur det går!

 

Av Linnéa - 2 april 2011 11:37

Tänk att jag varit ifrån bloggen i över en vecka... Rekord! Nejmen, jag har en andledning: Har varit sjuk från förra fredagen till tisdagen. och när jag väl kommit tillbaka till skolan har jag haft fullt upp där med massa prov och redovisningar!

Nu är jag iallafall tillbaka och ska förhoppningsvis vara lika aktiv igen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards