Alla inlägg den 9 april 2011

Av Linnéa - 9 april 2011 18:45

Gissa vad jag käkar för gott nu? Jo min favorit thaimat!

 

Av Linnéa - 9 april 2011 16:42

Nu är jag hemma från klippbesöket och jag toppade mig bara. Ingen större skillnad alls, förutom att det är jättekort! Min syrra däremot klippte page!!! Men det blev också rätt OK!

Påvägen hem svängde vi in på affären och hyrde film + köpte massa godis! Så ikväll när det dessutom är FF här, blir det till att kolla på Jennifer Anniston komedi!

  

Av Linnéa - 9 april 2011 12:11

Godmorgon! Idag är det dags för mig att klippa håret... Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det! Antingen bara toppa så som jag har eller så att frisören gör lite uppklippt... Hm.

Eller varför inte klippa kort? Såhär:

  Nej jag skoja... Skulle aldrig passa i kort hår! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards