Alla inlägg den 10 april 2011

Av Linnéa - 10 april 2011 13:00

Jag har inte varit nere på stan på 100 år känns det som och är verkligen sugen på att bränna cash. Så idag var jag inne på H&M's hemsida och satte ihop söta små sommaroutfits. Jag älskar H&M eftersom att de alltid har alla basic-kläder man letar efter för en billig slant!


    

Av Linnéa - 10 april 2011 11:56

Hej allesammans, detta är mitt 1000:onde inlägg! *glädjeskutt* Tänk hur många timmar jag tillbringat här då om varje inlägg tar ca 10-30 minuter att göra!

Jag har faktiskt sovit fram till nu, och har lite ångest över att halva dagen redan är borta och att en ny skolvecka är på gång.

Just nu sitter jag och ritar i Photoshop... Går väl sådär, så ni kanske får se resultatet senare?!

 

Filmen igår förresten var sådär.. Typisk lam Jennifer Anniston film. Så den får 3 av 5 hjärtan.

  

Ovido - Quiz & Flashcards