Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Linnéa - 18 maj 2011 22:00

Usch, imorgon är det dags för terminens första boll-sport utomhus! Mest troligt att det antingen blir brännboll eller fotboll. Pest eller kolera liksom.

Det är ju bara i några timmar, så man får väl stå ut! Nu ska jag iallafall gå och lägga mig!

   Ses imorgon!

Av Linnéa - 18 maj 2011 18:51

Shiiit vad ni är elaka, ingen kommenterar ju längre! Mitt ända äkta fan Sassa gissade iallafall rätt i mitt "gissningsinlägg". Det var faktiskt en Symaskin från Brother som jag beställt hem! Av någon andledning tyckte jag att det skulle vara roligt att börja sy... Så jag ska försöka bli bra på det!

Testgjorde ett linne av ett gammal lakan. Det är jättetunt och inget stretchtyg, så kommer knappast använda det... Men iallafall!

Av Linnéa - 18 maj 2011 18:29

Idag hade vi en uppdragsredovisning i skolan! (Hemskt, för jag hatar att redovisa det jag gjort.) Men det gick ganska bra! Fick sitta tillsammans med Sassa och Elin och vi snackade på vårat "hej-vi-vet-allting-så-ge-oss-mvg"-språk!

Senare under eftermiddagen delades klassen in i olika smågrupper där vi hade frågesport! Ganska kul, eftersom att min grupp iallafall inte förlorade!


Igår lånade vi iallafall massa böcker av bokbussen som kom... Tja, vi har ganska lika bok-smak, eller vad säger ni? ;)

 

Skapa flashcards