Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Linnéa - 19 maj 2011 19:09

Jag sitter nu och kollar in utbudet på avslutningsklänningar på tre av mina favoritbutiker! Finns så himla mycket fint om man kollar på nätet, men när jag väl går på stan hittar jag seriöst aldrig någonting!

Måste dra ner på stan och kolla någon dag, så jag hittar en fin klänning innan dem tar slut! 

Förresten, vilka färger/mönster ska man ha? Vill satsa på antingen någonting ljust, sommrigt mönster eller en ljusrosa klänning!

Av Linnéa - 19 maj 2011 18:02

Idag hade jag en mindra bra skoldag då jag sista timmen satt och traglade med ekvationer medan solen stod högt på himlen! Blah, blir så irriterad att jag aaaalltid missar de bästa sol-tillfällena. Kommer antagligen förbli lika blek ända till sommarlovet...

 

Visst är matte superenkelt?

Av Linnéa - 19 maj 2011 10:15

Alltså jag är inte hundra, men jag tror att detta är fröken Gaga's nyaste låtar! Det kvittar egentligen när dem gjordes, grymma iallafall!

"The Edge Of Glory".

Är inte helt såld på "Hair" än.

Ovido - Quiz & Flashcards