Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linnéa - 21 maj 2011 17:52

Tja mina kära vänner, ville bara säga tack och adjö! Eftersom att det säg att jordens undergång är kommen som sisodär en 8 minuter... Hm, är det inte 100ade gången i räkningen dem haft fel nu...?

Av Linnéa - 21 maj 2011 16:00

Igår såg jag skräckisen "Insidious", som jag hade skyhöga förväntningar över! Ska inte avslöja vad som hände, men blev lite besviken iallfall... Tyvärr ganska fejk på sina ställen!

Här har ni trailern (som gör att filmen verkar jättebra).

Av Linnéa - 21 maj 2011 13:30

Efter tapet-handlandet ska vi besöka den mysiga platsen Ängsö. Såhär såg det ut förra gången jag var där:

Av Linnéa - 21 maj 2011 10:34

Godmorgon allihoppa! Idag är det dags att välja ut tapeterna till mitt nya rum. Har tänkt att det ska målas vitt och sedan ha en fondvägg i något fint mönster. Saken är bara den att det knappt finns några fina tapeter!

Här är några som jag tyckte lite om iallafall;

 

Ovido - Quiz & Flashcards