Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 21 maj 2011 16:00

Igår såg jag skräckisen "Insidious", som jag hade skyhöga förväntningar över! Ska inte avslöja vad som hände, men blev lite besviken iallfall... Tyvärr ganska fejk på sina ställen!

Här har ni trailern (som gör att filmen verkar jättebra).

Av Linnéa - 21 maj 2011 13:30

Efter tapet-handlandet ska vi besöka den mysiga platsen Ängsö. Såhär såg det ut förra gången jag var där:

Av Linnéa - 21 maj 2011 10:34

Godmorgon allihoppa! Idag är det dags att välja ut tapeterna till mitt nya rum. Har tänkt att det ska målas vitt och sedan ha en fondvägg i något fint mönster. Saken är bara den att det knappt finns några fina tapeter!

Här är några som jag tyckte lite om iallafall;

 

Av Linnéa - 20 maj 2011 17:49

Jag såg detta klipp för några veckor sedan och tyckte väl inte det var allt så dålig som alla sa... Tills jag kom hem och lyssnade på texten. Insåg hur pinsamt det måste vara för henne nu, att sjunga en sån grymt löjlig låt! Liksom "Yesterday was Thursday...". Va, det menar du väl ändå inte?

Samtidigt tycker jag lite synd om henne. Hon är 13 år och redan hatad av flera miljoner personer. Superbra start i livet!

Av Linnéa - 20 maj 2011 16:51

Imorgon kommer Maria Montazami hem till Västerås igen för att hälsa på staden hon växte upp i! Hon ska tydligen vara vid tullhuset och träffa sina "fans" någongång under dagen! Jag tycker att Maria verkar vara så himla rolig, men tror inte jag pallar gå dit bara för att få se henne...

Äsch, vi får väl se hur det blir!

Av Linnéa - 20 maj 2011 16:39

Just nu håller vi på och jobba om att flytta hemifrån i kursen... Hur mycket det kostar, vilka rättigheter och skyldigheter man då har m.m

Det låter hur tråkigt som helst, men det är faktiskt ganska kul! Idag hade vi iallafall det slutgiltiga provet om det så jag hoppas verkligen att det gick bra!

   Vi fick bland annat en sådan här mini lägenhet att inreda!

Av Linnéa - 19 maj 2011 19:09

Jag sitter nu och kollar in utbudet på avslutningsklänningar på tre av mina favoritbutiker! Finns så himla mycket fint om man kollar på nätet, men när jag väl går på stan hittar jag seriöst aldrig någonting!

Måste dra ner på stan och kolla någon dag, så jag hittar en fin klänning innan dem tar slut! 

Förresten, vilka färger/mönster ska man ha? Vill satsa på antingen någonting ljust, sommrigt mönster eller en ljusrosa klänning!

Av Linnéa - 19 maj 2011 18:02

Idag hade jag en mindra bra skoldag då jag sista timmen satt och traglade med ekvationer medan solen stod högt på himlen! Blah, blir så irriterad att jag aaaalltid missar de bästa sol-tillfällena. Kommer antagligen förbli lika blek ända till sommarlovet...

 

Visst är matte superenkelt?

Ovido - Quiz & Flashcards