Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Linnéa - 1 juni 2011 21:33

Ja juste, imorgon behöver jag inte lyfta en enda kartong eftersom att jag ska följa med Anna och hennes familj ut med deras nya segelbåt! Ska verkligen bli jätteskoj eftersom att jag inte varit ute och seglat påriktigt på flera år...

Iallafall så kommer jag vara borta från Torsdag till Söndag, så kommer antagligen inte kunna blogga på hela tiden.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med "listan" då, men får väl klura ut det senare! 

Jag, Anna och Sara för på någon år sedan.

Av Linnéa - 1 juni 2011 20:30

Får jag vara tråkig och älska mina nya shorts? *blink, blink*

 

Av Linnéa - 1 juni 2011 19:58

Gud vad skönt det ska bli med 5 hela dagars ledighet! Nästan som ett lov ju!

Vet ärligt talat inte varför man firar Kristihimmelsfärd... Men det låter ju som om Jesus då flög upp till himlen eller något? Så det i det här inlägget vill jag därför tacka de smarta religösa herrarna i förritiden som gav oss alla kristna högtider så man får vara leeeedig!

 

Av Linnéa - 1 juni 2011 18:35

Det finns få saker som är så mysiga som att en regning dag sitta nerbäddad i soffan och kolla på film!

Det bästa är att jag gillar de flesta film-generna så jag har en massa olika favoritfilmer. På kvällarna ska man lugnt sitta ihopptryck framför tv'n och glo på skräckisar! Är alltid så himla rädd när jag kollar, men går inte att sluta eftersom att de oftast är så jäkla spännande!


Annars älskar jag filmer såsom "Baksmällan", "Due date" osv... Då man skrattar hur mycket som helst! Längtar tills jag kan kolla på "Baksmällan 2". Bara trailer får mig att garva liksom!

Av Linnéa - 1 juni 2011 17:43

Tänk att tiden alltid går så himla snabbt, snart är dagen kommen - flyttdagen då jag, Sara och pappa flyttar tillsammans med Tove och Jonathan i en mycket större lägenhet. Den är på 5 rum och kök och allt som allt är den 144 kvadratmeter.

Just nu känns det bara väldigt jobbigt och onödigt, eftersom att jag trivdes så himla bra i våran nuvarande lägenhet... Men i kommer nog trivas på nya stället med så småningom.

Killen på några flyttkartonger.


Lägenheten ligger innanför Cityringen i Västerås, så kommer ha nära till både stan och bussar. Dessutom ligger Spicy Hot precis under oss, så lär få mycket Thai-mat iallafall!

Cityringen(kartan), röda ringen = där vi ska bo... Någonstans!

Av Linnéa - 1 juni 2011 17:25

Det var min sista prao-dag idag ju! Ganska skönt samtidigt som jag kommer sakna mina homies Ronny och Andreas där, haha! De har jävlats med mig hela veckan!

Idag har jag förresten varit på mitt första seriösa "vuxen-möte". Det ägde rum på Västanlands Komuner och landsting, men är tyvärr hemligstämplat så får inte säga ett knyst om det!

Mohah, jodå men det handlade om olika aktiviteter man kan hitta på i Västerås, då många olika företag här ska sammarbeta.

Visste ni att det finns typ 3 Älg-safari's bara här i Västmanland? :o

Skapa flashcards