Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Linnéa - 12 juni 2011 11:11

  Imorse käkade jag jordnötsmör och nutellapankakor! Burkarna är direktköpta i USA ju!

Av Linnéa - 12 juni 2011 10:52

Nu är det absolut sista gången jag försöker mig på att göra detta inlägg igen... Varje gång jag försökt har internet kraschat!

Nu var det ioförsig en vecka sedan detta hände. Men jag hade en så himla kul helg när jag var med Anna ute med båten!


Först åkte vi till ön Ridön där myggen käkade upp oss totalt. Det var dessutom ett stort scoutläger där, så jag hoppas verkligen inte alla barnen trodde vi var en av dem!


Sedan seglade vi till Strängnäs där vi hittade våra älskade trashbyxor! På kvällen där samlades hela gänget i en mysig park för att käka pizza!


Efter det bar det av till min favoritplats Ängsö där vi schteeekte hela dagen! Anna testade dessutom på sina grillkunskaper!

Av Linnéa - 12 juni 2011 10:34

Glömde ju att berätta att jag faktiskt var på en studentmottagning/studentfest i både fredags och igår. Glömde dock att ta kort...

I fredags var det min pappas tvillingkusiner som gick ut.

  

Här har vi Daniel och Andreas (vet inte vem som är vem på bilden), Sara, Emelie och mej för några år sedan!


Men igår åkte jag hela vägen till Linköping för att fira Amelia (som också följer med till Thailand.) Vi åkte först ut till en liten park och åt, och sedan tillbaka till "deras" hus för att äta ännu mera!

Jag och barnen lirade fotboll!

 

På ditresan till Linköping stannade vi vid Hjälmaren för att bada!

Ovido - Quiz & Flashcards