Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linnéa - 16 juni 2011 20:01

Idag flyttade jag hem till pappa för att sova här! Hela dagen har jag strosat runt på stan och köpt lite nytt till garderoben. Dessutom svängde jag förbi Clas Ohlson och köpte någonting som ni själva får lista ut med hjälp av dessa ledtrådsbilder;


Rätt svar hittar ni här imorgon... Då jag får tillbaka min kamera sladd, heh!

Av Linnéa - 16 juni 2011 17:57

Usch, för några dagar sedan var jag med om en hemsk händelse!

En liten fågelunge kraschade in i vårat köksfönster. Fick panik och sprang ut dit för att se hur det gick.

Den låg på rygg och ena benet ryckte - annars visade den inget livstecken... Men tillslut reste den sig upp och började pipa. Då såg jag att dennes näbb blivit helt sne! Stackareeeen!

Så där ute satt jag i ca 15 minuter innan den hittades av mamman sin och flög iväg!

Ovido - Quiz & Flashcards