Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Linnéa - 28 juni 2011 20:26

Igår var jag faktiskt på ett litet bibliotek i mormor och morfars lilla by och lånade ett par böcker. Tror tyvärr inte att jag hinner läsa dem alla eftersom att jag bara har ca 1 ½ vecka kvar här. *snyft*

Jag tycker att det är så himla tråkigt att bara pressa i solen, så jag läser inprincip alltid samtidigt!

Så dessa tre böcker lånade jag.

Av Linnéa - 28 juni 2011 14:00

Förra veckan hann jag gå en stund på stan med min moster, morbror och syrra. Där upptäckte jag en affär jag aldrig tidigare besökt eftersom jag alltid trott att det varit värsta "tantaffären" - NOA NOA.


Hittade faktiskt ett gulligt lila linne därinne!

 

Sedan var vi inne på Eurosko där jag köpte ett par nya nike skor!

Av Linnéa - 28 juni 2011 11:48

Idag ska jag följa med på det årliga besöket till veterimären för Zanthos och Diezel! Jag har hängt med på dessa besök så länge jag kan minnas så det har blivit som en liten tradition!


Men innan det hinner jag förhoppningsvis springa ut i värmen och sola lite!

Skapa flashcards