Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 27 juni 2011 19:15

Förra veckan kom min moster Annika och min morbror David hit till Västerås. Då passade vi på att åka till Kungsbyn - som visade sig vara värsta nordiska djurparken med bland annat älgar, hjortar och vildsvin!

  Först var vi på hjortsaffari då man åkte runt efter traktor i hjortarnas inhägnad.

Annika och David under saffarituren.     En mycket lerig men ändå söt nasse!   Vildsvinen hade precis fått ungar!   Jag utanför buren med hönsen som hade fjädrar på fötterna...?   Ännu en söt gris, detta är en 3 månaders gammal minivariant!

Getterna i klapphagen blev helt galna när de skulle matas och hoppade/trängdes bara för att få smaka.

Av Linnéa - 27 juni 2011 17:32

Nu har dett gått ett tag sedan jag sist bloggade... Under den tiden har jag hunnit med en massa roliga saker, befinner mig nu tillexempel hemma hos mormor och morfar i Skåne!

Hela dagen har jag legat och stekt på gräset och doppat mig i poolen så fort jag torkat igen!


Kika in här senare så kommer det upp små resume inlägg från mitt sommarlov hitills!

Av Linnéa - 19 juni 2011 15:47

Blah, ännu en gång har internet hemma hos min mamma fått ryck - så kan inte blogga! Just nu är jag iallafall hemma hos Anna och skriver... Så vi får se när nästa inlägg dyker upp!

   Vi förra sommaren!

Av Linnéa - 18 juni 2011 12:34

Usch nu har jag för... 4:e gången i mitt liv tagit twinriks-sprutan! Denna gången gjorde det ovanligt ont, så tänkte belöna mig själv med en av mina favorit-chockladar - Marabou Mint Krokant!

 

Av Linnéa - 17 juni 2011 18:33

Det håller på att skita sig totallt med denna lista... Men jag kämpar tappert på med den! Inläggen kommer lite då och då istället, hehe!

På denna lagomt vackra bild visar jag gårdages kläder;

Magtröja - Från San Diego.

Svart linne - Gina Tricot.

Jeans - JC.


Av Linnéa - 17 juni 2011 18:11

Igår sprang jag som sagt runt på stan. Men "hur kan man shoppa utan mat i magen?", tänkte vi och käkade på Thairestaurangen Spicy Hot innan.   Min favvo mat!


På hemvägen gick vi förbi Ben & Jerry's kiosken och köpte glass! Massa chocklad vill jag lova.

   Sara och Tove verkade också tycka om glassen! 


Köpte en svart-vit randig tubtop från H&M, 49:-


 

Sedan en vit-blå randig långärmad med djup urringning i ryggen från Gina Tricot, 99 :-


Och sist men inte minst köpte jag min älskade Vågtång från Clas Ohlson, 399 :-  

Av Linnéa - 17 juni 2011 13:20

Då var det dags för mig att dra till Falun... igen.

Där ska jag ta en spruta... igen.

Kommer antagligen att få mycket ont i armen... igen.

Men aja, vi ses när jag kommit fram, igen! :*


Av Linnéa - 16 juni 2011 20:01

Idag flyttade jag hem till pappa för att sova här! Hela dagen har jag strosat runt på stan och köpt lite nytt till garderoben. Dessutom svängde jag förbi Clas Ohlson och köpte någonting som ni själva får lista ut med hjälp av dessa ledtrådsbilder;


Rätt svar hittar ni här imorgon... Då jag får tillbaka min kamera sladd, heh!

Ovido - Quiz & Flashcards