Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Linnéa - 6 juli 2011 18:42

Idag har ingenting hänt. Jag har väl bara strosat runt, solat lite, läst tidningar... OCH TAGIT EGOBILDER! Eller tja, började iallafall men kände mig så patetisk så slutade med det innan någon såg mig, haha!

Tanken slog mig att "hm, jag måste byta facebook-bild"... Men jag tror jag struntar i det nu när jag såg resultaten av min lilla photoshoot! ;)

Dagens outfit och dagens smile! Av någon andledning så log jag på typ alla bilderna?

Sen fick jag kramp i käkarna och var tvungen att byta uttryck... Förutom på sista bilden där mitt fejs fastande i en väldigt läskig pose! ;s

Av Linnéa - 6 juli 2011 18:17

Medan mormor handlade var jag inne en snabbis på Glitter och köpte mig ett halsband och sedan ett par söta örhängen!

Om inte presentkort funnits hade jag aldrig överlevt i denna värld... *tihih*

Ovido - Quiz & Flashcards