Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Linnéa - 10 juli 2011 15:44

Jag tror att jag heeelt glömt bort att säga detta - men under denna månaden har jag blivit värsta Harry Potter-fanet! Det är nämligen så att Annika och David har bjudit med mig och syrran på midnattspremiären av "Harry Potter och Dödsrelikerna del 2" nu på onsdag kl 00:01!

För att kunna förstå handlingen, kollade jag igenom alla de övriga 7 filmerna och det visade sig att alla dem var sjukt bra! Har aldrig änns gillat fantasy filmer förut, men ändå så älskar jag dessa!

Av Linnéa - 10 juli 2011 12:31

Igår besökte jag Skånesdjurpark och träffade en massa nordiska djur! Dessa bland annat;

 

Tja en häst som sket totalt i om han var med på bild! 

Älskar Egoina, så var tvungen att besöka platsen hon varit!

Små söta kultingar! Undra om de alla har samma mamma...?

Blev förvirrad... Står det något om bävrar på tyska eller har de bara stavat Justin Bieber fel?

Syskonkärlekbråk.

Min lunch, för er som inte märkt det så gillar jag knak-korv!

Ett annat björnhägn med ungar som matades!

Helge och jag.

Helges fru blev nyfiken på oss från andra sidan.

Ovido - Quiz & Flashcards