Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 27 juli 2011 15:00

Äntligen fick jag tag i en någorlunda snygg bikinitopp när jag och Lina var på stan! Sedan hittade jag även yttligare en "över tröja".

Båda från New Yorker.

Av Linnéa - 27 juli 2011 12:49

Idag ska jag vara med Sassa! Senare på kvällen blir det filmkväll med (förhoppningsvis) varsin Ben and Jerrys i knät! Mycket trevligt, jaao!

Ska även sova där! Har inte gjort det sedan... Tjejkvällen vi hade för ett tag sen;

Av Linnéa - 26 juli 2011 21:57

Nu börjar Ghost Whisperer som jag inte sett på år och dar. Men älskade det programet förut, så det är klart man slår på tv 4+ för att kolla!

Av Linnéa - 26 juli 2011 21:32

Det var hur mysigt som helst i den lilla byn Järvsö som vi var i. Först kom vi till hotellet för att sedan åka runt och se oss omkring...

Jag hade ingen aning om att det var så bergit där, men det tillhör ju tydligen nedre Norrland.

Vi hittade en trevlig restaurang där jag beställde kycklingfilé och quinoa = gooott! Sedan åkte vi tillbaka till hotellet för att kolla på tv och sedan sova!

  Utsikten från hotellet! Kändes som att vara tillbaka i Österrike.   Huvudbyggnaden från våran stuga.   Pappas rum.   Badrummet.   Mitt och Saras rum.   Som också var tv-rummet.  Lajnia innan hon ska sova, haha. 


Beättar snart om hur det var på Järvzoo! ;)

Av Linnéa - 25 juli 2011 12:53

Nu drar vi till mitt hemland *mohaha*, Hälsingland! Tar inte med mig datorn, så vi får helt enkelt höras när jag kommer hem imorgonkväll igen!

Av Linnéa - 24 juli 2011 17:54

Nu har vi bokat rum på ett mysigt hotell intill zoo't imorgon och på tisdag!

Förra gången vi var på Järvzoo var vi smååå flickor.

Av Linnéa - 24 juli 2011 15:36

Så nu är det bestämt, imorgon åker jag, pappa och Sara upp till Hälsingland (där jag föddes) för att bland annat besöka Järvzoo!

Kollar just nu på hotell i den lilla byn Järvsö men utbudet är sååå lågt.

Av Linnéa - 24 juli 2011 14:12

Glömde göra mitt lilla Harry Potter-inlägg som jag lovade! Nu var det förvisso flera veckor sedan vi såg filmen men iallafall...

 Vi klädde ju ut oss lite eftersom att det trots allt var premiär;

Så David ritade dödsätarnas tecken.

Sara och jag som häxor!


Sedan hittade jag även några roliga HP-bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards