Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 24 juli 2011 13:38

Nu har jag vaknat efter 12 flera dagar i rad... Och ni vet vad jag tycker om att vakna så sent! Sånt slöseri för man hinner knappt göra någonting under dagen då.

Men jag har ändå inte planerat att göra något speciellt, måste kanske packa inför imorgon! Berättar vart jag ska senare. ;)

Av Linnéa - 23 juli 2011 19:45

Kan denna vecka kräva fler dödsfall eller? Nu har även sångerskan Amy Winehouse hittats död i sitt hem. Dödsorsaken är fortfarande okänd, men man kan ju spekulera att det har något med hennes drogproblem att göra...

Rest in peace Amy.

Av Linnéa - 23 juli 2011 17:45

Detta år har jag fått vara med Lina en hel vecka! Eftersom att hon bor i Kiruna får man vara glad för det lilla man får träffa henne.

Hon har iallafall bott hos mig och vi har hittat på olika grejor varje dag. Bland annar har vi varit på badet, besökte arosfortet och gått på stan!

Tyvärr så har jag knappt tagit några bilder alls på henne. *tur att jag har bra minne* Men här kommer några av dem iallafall;

Fika fika fika!

En trevlig gris från Vallby.

Vi på Lillåudden.

Och slutligen en söt bild på Lina!


Har haft en aaaaaas rolig tid tillsammans med henne och kommer sakna henne sjukt mycket.. :(

Av Linnéa - 23 juli 2011 17:39

I Österrike blev jag beroende av en viss choklad med namnet "Milka". Den fanns i en massa goda smaker där chokladmousse-sorten var min favorit.

Nu när jag var med Lina insåg jag att de även sålde Milka på Hemköp så vi köpte oss några var... Så nu ikväll ska jag äntligen moffa i mig av dem!

Fanns bara hasselnöt-smak kvar...

Av Linnéa - 23 juli 2011 14:15

Hehe igår hade vi som sagt gäster, så det var mina farbröder som kom över + en kompis till dem! Skitkul verkligen och gick inte och la mig förrens halv fyra... *hehe*

Fick även försenade födelsedagspresenter av Nichlas och Martin:

Marc Jacobs halsband och presentkort på Åhlens!

Av Linnéa - 23 juli 2011 13:03

Jag kan fortfarande inte tro det som precis hänt i Norge. Först en stor bomb som dödat minst 7 personer och sedan skottlossningarna på Utöya?! Jag har kollat runt lite och antalet döda stiger hela tiden, just nu är 92 lik hittade.

Så hemskt, kan inte förstå hur en människa änns kan vara så sjuk? För det finns kopplingar mellan de två attentaten så att det antagligen bara är en gärningsman. Anders Behring Breivik. USCH.

Av Linnéa - 22 juli 2011 18:28

Eller gäster och gäster... Mina farbröder har äntligen kommit från Stockholm så då gäller det att träffa dem mycket! Så ikväll blir middagen dukad för 10 personer... Hoppas verkligen alla får plats! :s

Av Linnéa - 22 juli 2011 17:09

Jag har varit så upptagen under de senaste dagarna att jag helt enkelt inte haft tid att blogga! Men nu, när Lina åkt hem till Kiruna har jag en massa att berätta!

Dock så får vi gäster om en timme och måste göra mig iordning... Så skriver mer imorgon!

Lina och jag skådar den vackra vyn medan Sara försöker klippa av våra huvuden?

Ovido - Quiz & Flashcards