Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 13 juli 2011 15:00

nya jeans - H&M

Present till Lina, sedan en förpacking...?

Förpackning för nya örhängen - jaao!

Av Linnéa - 13 juli 2011 10:45

Idag händer mycket... Ska först och främst åka hem från Skåne! *buhu, kommer sakna mitt sommarparadis*

Sedan när jag väl är hemma ska jag vara med Lina! Ni vet min kompis från Kiruna!? Har inte träffat flickan på ett år nu, så det ska verkligen bli kul!

Många år sedan jag var i Kiruna!

Från när hon var här i sommras!

HP,

Av Linnéa - 13 juli 2011 03:13

Filmen var bäst!

Av Linnéa - 12 juli 2011 15:23

Nu har jag iallafall lockat(vågat) håret inför kvällen! Hittade dessutom en häxhatt som jag tror jag ska använda också. Hoppas verkligen alla andra där också klätt ut sig! :s

Av Linnéa - 12 juli 2011 13:32

Jag går omkring lite rastlöst här och väntar bara på att natten ska komma så jag äntligen får se "Harry Potter and the deathly hallows part 2"!!

Eftersom att jag inte har läst böckerna har jag ingen aning om vad som ska ske, men de som gått på förhandsvisningen av filmen har sagt att den var "bäst", så man får väl lita på det! ;)

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig... Men ska iallafall ha värsta svarta sminket! ;) 

Av Linnéa - 11 juli 2011 19:08

Hahaha skickligt!


Av Linnéa - 11 juli 2011 18:28

Idag var vi på en Skåne-upptäcksfärf och körde runt lite överallt för att kolla på gamla hus och naturen! *höhö låter jävligt tråkigt, men det var det ej!*

Tillsist åkte vi förbi ett slott där de även hade café, så vi stannade och fikade. Det låg en jätte lummig och mysig park precis brevid som vi besökte oxå!

Av Linnéa - 10 juli 2011 15:44

Jag tror att jag heeelt glömt bort att säga detta - men under denna månaden har jag blivit värsta Harry Potter-fanet! Det är nämligen så att Annika och David har bjudit med mig och syrran på midnattspremiären av "Harry Potter och Dödsrelikerna del 2" nu på onsdag kl 00:01!

För att kunna förstå handlingen, kollade jag igenom alla de övriga 7 filmerna och det visade sig att alla dem var sjukt bra! Har aldrig änns gillat fantasy filmer förut, men ändå så älskar jag dessa!

Ovido - Quiz & Flashcards