Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Linnéa - 2 augusti 2011 21:45

Såå igår var vi till Nacka Forum där jag hittade lite kläder. (Bilder kommer sen.)

Sedan efter några timmar där åkte vi hem till Nichlas och Martin för att ha filmkväll. Kolla vilka fina modellbilder jag hittade på min farbror förresten;


Sedan fick jag och Sara dela på massa "miniparfymer" Nichlas fått någonstans. Här har ni min hög;  

Idag var vi förbi Walldermarsudde och kollade på Lars Wallin's utställning "Fashion Stories". Fyf*n vad den mannen är skicklig!


Här är vi gänget samlat utanför utställingen. Man fick tyvärr inte fota kläderna där inne. Efter detta åkte vi till en mysig restaurang på Djurgården och käkade, sen drog vi vidare till Gamla stan!


Denna Stockholms-resa har varit askul, och vi har faktiskt hunnit med mycket för att bara ha varit här två dagar!

Skapa flashcards