Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Linnéa - 3 augusti 2011 20:00

Jag är så besviken på mig själv att jag inte fortsatte med piano. Eller började med gitarr? Vill också kunna göra sånna här grymma youtube videos ju...

Och sedan att han sjunger en ABBA låt är ju inte fy skam? ;)


Av Linnéa - 3 augusti 2011 18:58

Glömde visa vilka tröjor jag köpte på märkesoutlet'en hem från Järvsö;

Både tröjorna är från DR DENIM, som jag aldrig hört talas om förut? Men tyckte de va snygga, så köpte dem ändå!

Av Linnéa - 3 augusti 2011 18:23

Okej, så jag vaknade väääldigt sent idag, gjorde mig iordning och förberede mig för att träffa Dennis. Så vi möttes upp, gick till ett mysigt café i hamnen och fikade!

Det var dööö varmt, så vi satte oss ner i parken och bara snacka sen. Efter ett tag hittade solen oss igen, så vi bestämde oss för att dra hem till honom! Så där satt vi ett tag och snacka och kollade tv typ. Trevligt värre! :)

Samma dåliga humor har vi, då vi satt och garva åt Scrubs!

Av Linnéa - 3 augusti 2011 15:08

Snart springer jag ut på stan igen för att ta en fika med Dennis, har aldrig träffat han förut så de ska bli najjs. :)

Först ska jag bara måla klart mina naglar.

Av Linnéa - 3 augusti 2011 14:37

Fick ju en provparfym från Burberry som verkligen lukar jättegott! Är så dålig på att beskriva, men den lukar ungt och fräscht samtidigt som vilken vuxen som helst skulle kunna bära den! Lukar fruktigt blandat med massa blommor typ.

En sak är säker iallafall - När mitt prov-exemplar tagit slut ska jag springa till affären och köpa en ny direkt! ;)

 

Skapa flashcards