Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Linnéa - 4 augusti 2011 21:42

HAHA, asså jag dör! Petra pressenterade mig för denna härliga snubbe idag! Kan lagar svenska maträtter på... ett lite annorlunda sätt. *host*

Av Linnéa - 4 augusti 2011 19:50

Glömde tala om för er att jag skulle till Petra idag! Hemma hos henne på landet, haha. Det var askul, eftersom jag inte träffat henne på ett år! Helt sjukt, vi bor bara ca 3 mil från varandra, men träffas ändå så sällan.

Iallafall så bestämde vi oss för att bada. Så vi fick skjuts till Hallstagropen, där vi låg i flera timmar och stekte!

En blå grop!   Pätra solar!

Vi låg där så länge att det började växa tallar ur hennes skor!

Av Linnéa - 4 augusti 2011 00:30

Ikväll vid 7-tiden kom pappas kära kompis Mange över, han som vi var på middag hos för nån dag sedan... Så hela tjocka familjen satt ute och snackade en stund!

Sedan strax efter tio, fick jag förslaget att hänga med Dennis och hans kompis Kim ute på stan en stund... Så vi letade upp en trevlig bänk och satt och snackade rätt länge!

Nu ser man förresten att den mörka tiden på året håller på att starta, solen går ju ner mycket tidigare än vanligt!

Skapa flashcards