Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linnéa - 5 augusti 2011 21:15

Det är pappavecka nu, men det kan inte hjälpas. Anna ska jag vara med iallafall! Vi har inte setts på ca 3 veckor, vilket är väääldigt långt för att vara oss. Men nu är hon äntligen hemma från båten och vi har tajmat in att vara imorgon!

Första gången hon är hos mig, i pappas nya lägenhet så jag måste nog städa lite... *hehe*

När jag var ute med hennes båt!

Av Linnéa - 5 augusti 2011 20:35

Ni ser rätt - Tyra Sjöstedt funderar på att öppna en Style By Tyra butik i Västerås! Gud vad underbart isåfall. Det är som Glitter, fast mer moderna och "coola" grejer tycker jag. Skulle verkligen få mycket köpt i en sådan butik!

Av Linnéa - 5 augusti 2011 18:43

Idag följde jag med hela "pappa-familjen" till ännu en grop för att bada! Eller ah, jag doppade mig en gång eftersom att det var så kallt... Men låg där och solade + läste tidningar större delen av tiden istället.

Innan vi åkte dit, runt 1-tiden hann jag och Sara även träffa mamma och ta en glass i hamnen! Jag tog kulglass med mintchoklad(så gott) och vanlig choklad!

Skapa flashcards