Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Linnéa - 13 augusti 2011 22:37

halloj, Jag a.k.a Anna har just hackat mig in på Lajnias blogg.. Hon är nere och lurar sin syster att vi har vit fradga på munnarna - fast det i själva värket är idomin, häh..

Nu ska vi iallafall in och driva med folk på omegle. ;) två blonda fjortisar vid en webb, kan det bli bättre? hahah! 8)

Av Linnéa - 13 augusti 2011 18:31

Ikväll blir det skaldjursmiddag hos mamma, med kräftor, bläckfisk, äckelfisk, musslor och reeeker! Vi åkte från affär till affär, men överallt var krabborna slut! :(

Eh ah, är aningen glupsk av mig!

Av Linnéa - 13 augusti 2011 17:42

Så ja, inatt behöver jag inte sova själv, då Anna joinar moiiii! Sleep overs minus sleep, är det bästa som finns! :D

Av Linnéa - 13 augusti 2011 17:09

Så, är hemma från stan med Bällah! Vi hamnde tillslut på Spicy hot, oväntat va? *not* Vi har nu planerat att besöka och käka på alla matställen i V-ås innan vi dör, så nästa gång blir det förhoppningsvis premiärkäket på Taco Bar som nyligen öppnat här!

Sommriga Bella idag! Vi satt och snacka så länge att servitrisen till slut hämta våra tallrikar bah "är ni klara snart...?"! Mohaha, det kunde ju han fetglömma!

Av Linnéa - 13 augusti 2011 12:00

Idag ska jag träffa Bällah, för första gången på ungefär.... 49579621 år! Det ska bli hur kul som helst att träffa henne igen. Mat och gamla minnen i ett, kan ju aldrig slå fel? ;)

  Bällah, jag (för ful för att visas) och Älinah på dinosauriernas tid!

Av Linnéa - 13 augusti 2011 00:15

Hehe ah som ni märkt har jag inte varit speciellt bra på att uppdatera de senaste dagarna... Har helt enkelt inte gjort någonting speciellt!

Idag till exempel var jag bara hemma, till jag kom på att det var as tråkigt, så fick med mig pappa ut på en fika! *känns jätte värt att blogga om, not*

Sedan på kvällen var jag HELT ensam... Så satt och moffade chips medan jag kollade min favorit film;

Hihi, nejmen den ääär bra!

Skapa flashcards