Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Linnéa - 18 augusti 2011 22:34

Idag var det dags för min, farmor och farfars (Saras också egentligen) årliga "fika-utflykt". Det har blivit lite som en tradition för oss att åka runt i Västmalnad och ta oss en bulle här och en glass där!

Idag åkte vi till både Fagersta och till Norberg, mycket trevligt!

Mohaha loooove min blåbärsdricka!

Ett gulligt ställe vi stannade vid.

I bilen blev jag vän med denna rugby/amerikanska fotbolls-bollen, visst ären fin? ;)

Av Linnéa - 18 augusti 2011 16:45

Juste berättade jag för er vad jag och Anna gjorde dagen efter våran "fjortis-flumm-kväll"... Jo vi var ute och joggade! Alltså vi två, helt random sådär! Det roliga var att vi var ute i ca 30 minuter och hann springa en 4-5 kilometer! (Riiiiktigt mycket för att vara mig.)

Dessutom stoppade en gammal man oss genom att slå ut med händerna och prata på något annat språk, typ som om han ville krama oss. Det var något läskigt faktiskt!

Sådär profsiga ser jag och Anna också ut att vara, så det så!

Av Linnéa - 18 augusti 2011 15:30

Så, ville inte riskera att min prov-parfym av Burberry The Beat skulle ta slut, så jag köpte en ny flaska av det! Den luktar jättegott, men är väldigt stark så man får inte använda för mycket på samma gång!

439 kr gick den på... Tur att man har massa presentkort! ;)

Skapa flashcards