Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Linnéa - 21 augusti 2011 22:06

Alltså jag resonerar som alla andra, jag saknar mina kompisar och längtar därför efter skolan... Men annars, usch. Vill verkligen inte tillbaka! Känner på mig att 9:an antagligen kommer bli det jobbigaste året på läääänge!

Emma, Såfia, Elin, moiii und Sassa på sommaravslutningen.

Sara, Diana, Såfia, jag och Älinah på julavslutningen!

Av Linnéa - 21 augusti 2011 21:41

Nu har jag tid för datorn igen, har ju varit borta igår och idag för kräftskiva med Annas familj! Så vi åkte till Ridön som vanligt, vilket var maaaassa mys!

Anna och jag på kräftskiva för väldigt många år sen.


Medan vi segla dit körde iallafall jag, Anna och Gustaf kort och ni kan ju räkna ut själva vem som förlorade hela tiden? Jo, jag.

Vi låg förresten och snacka till typ 5 imorse, och jag var ganska trött när vi vaknade... Så jag somnade om och Anna väckte mig inte! *arg* Så när jag sovit ut hade vi redan börjat segla och alla satt ute och sola. Liiite pinsamt sådär! ;)

Har endast äckelbilder från igår, men varsegoda iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards