Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linnéa - 23 augusti 2011 22:22

Gah imorgon börjar skolan "på riktigt". Måste upp sjukt tidigt för att kunna ta bussen 7:40... Jag kommer vara såhääär död den tiden.

Juste, idag gjorde jag några situps också! Vad tycker ni om mitt 6-pack? (Länge leve photoshop.)

Av Linnéa - 23 augusti 2011 17:48

Jag vet inte vad som hänt med min mobil, men den har blivit så jäääävla seg! Nyss tog det 9 minuter att skicka ett sms, vilket är helt sjukt! Dessutom får jag inte alla sms som skickas till mig, och alla går inte heller fram.

Har abonemang på denna så kan inte bara byta mobil heller utan att behöva byta nummer och skit.

Av Linnéa - 23 augusti 2011 14:38

Idag var vi alla på Framnäs för att bara... vara. Hähä, nejmen först hade vi någon procentenkät som skulle besvaras och sedan frågesport då vi tävlade mot alla 9ornas klasser och skulle lösa frågor.

Och guess what, min klass kom på dealt första plats! Så vi ska tydligen få någon överraskning på fredag! (Hooooppas vi får sluta mycket tidigare.)

äckelvatten.


Förresten, jag fick New York vykortet från Sassa idag... Liiite efter att hon skickade det bara. *hehe*

Av Linnéa - 23 augusti 2011 11:00

Hur gammal är ungen och hur fan lyckas hon vara så söt och sjunga så fint på en och samma gång? ♥

Skapa flashcards