Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Linnéa - 27 augusti 2011 18:15

Gah ibland hatar jag att vara så "ung" så man inte kommer in där det är 18årsgräns. Menar inte att man ska släppa in minderåriga på krogen och sånt, men ändå.


Igår var det tillexempel en mini "rock festival" i Västerås med band som Lillasyster, Mimikry, Bullet... Då pappa, Tove + några av deras vänner från Borlänge gick. Meningen var att jag och alla andra ungarna också skulle med, men den idéen sprack då det var 18års gräns.

Iallafall kände en av Borlänge-människorna dem i Mimikry, så hela gänget fick gå backstage och festa tillsammans med alla banden. Hade det inte varit 18årsgräns hade liksom jag också fått suttit där och snacka med dessa människor:

Älskade denna covern när den kom ut!

Av Linnéa - 27 augusti 2011 16:04

Snart ska jag på min 4:e kräftskiva för iår! Mums, dock är det hos Toves kompisar... Blir alltid så blyg bland massa folk jag inte känner, så vi får se hur det går!

Skapa flashcards