Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 23 september 2011 15:45

Ska snart iväg till Ida med några andra för skräckfilmskväll! Det ska bli fätt kul, jaao! Men innan dess måste jag packa.

Så vi hörs antagligen imorgon! ♥

Såhär stekiga var jag och Älinah idag!

Av Linnéa - 22 september 2011 19:06

Idag mådde jag inte alls bra när jag vaknade, så jag stannade hemma och pluggade istället. Men nu mår jag sååå mycket bättre och är redo för skolan imorgon!

Glömde blogga igår också, men inget speciellt hände den dagen i skolan. Efteråt träffade jag Dennis och sen var jag bara hemma! *kul liv*

Den senaste halvtimmen har jag ägnat åt att locka håret! Jättelänge sedan, så smart att göra det innan jag tappar bort vågtången igen. :)

Av Linnéa - 20 september 2011 21:15

Idag har jag bara haft tråkiga föreläsningar... En var om återvinning och sophantering. Blev as deppig när hon berättade att det bara kommer finnas bensin för 20 år frammåt om vi fortsätter att "slösa" såhär. Kanske inte behöver ta körkort trots allt?

Efter skolan var jag iallafall på stan med min lilla vän Sassa! Hittade bara en tröja på H&M, men har bestämt mig för att köpa denna mysiga sak innan veckan är över oxå;

Av Linnéa - 19 september 2011 19:43

Gah är så trött efter skoldagen, så gör absolut ingenting fram till jag går och lägger mig igen. Kul liv va?

Idag har jag mest varit med Ida och Paow och planerat lite inför helgen! Då blir det övernattning hos Ida, asnajs ska det bli! :)

Här är några ovisade bilder som Ida tagit i Falun by the way:

   Fina tjejjor!   Ida, jag och Elin på rummet!

Här är vi alla ute i skogen igen!

Av Linnéa - 18 september 2011 21:45

Igår var som sagt Mathilda, jag och Anna på Kulturnatten! Vi hade dock liiiite för höga förväntningar och åkte hem innan natten änns kommit... Men inte ska man deppa för det. Istället stack vi hem till Nojjan med våra brända mandlar och spela spel + skypa!

Hähä tur att Nojjan tänkte på att ta kort, så inte våra bloggar gapar tomma! ;D

Av Linnéa - 16 september 2011 17:36

Som ni redan vet går jag på Kunskapsskolan. En friskola där man jobbar mer individuellt med sina ämnen istället för i en vanlig klass.  Det visade sig att konceptet för våran skola sålts vidare till USA, så idag öppnade den första amerikanska Kunskapsskolan i New York, men namnet "Innovation Manhattan". Tycker det är rätt coolt, att det inte bara finns 33 st Kunskapsskolor i Sverige, utan att dem nu sprids över världen! :D

Av Linnéa - 15 september 2011 21:21

Idag har jag varit sjukt seg så när jag kom hem somnade jag direkt!

Jag och Älinah gick en timme ute i regnet påväg hem till henne, men hann inte fram förens mamma kom och hämta mig. Trodde jag skulle dö. Det är sjukt kallt ute nu för tiden!

Kolla btw vad Anna, jag, Jessica och Mathilda ägnade gårkvällen åt! Nämligen gruppchatt på skype!

*Snodde bilden från Nojjan*

Jag, Anna och Mathilda ska förresten ut och roa oss i helgen på stan. Nejmen det är kulturnatten här, som en nattmarknad så klart man måste checka läget!

Av Linnéa - 14 september 2011 11:15

Liiite skillnad kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards