Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 22 oktober 2011 14:51

Glömde visst berätta att jag skulle upp till Falun i helgen va?

Jaa, igår kom vi rätt sent, men hann träffa Daniel iallafall och idag har jag bara varit på stan!

Vi åt på en mysig restaurang och jag käkade sushi! Av någon andledning tycker jag att det är rätt gott...?!

Av Linnéa - 20 oktober 2011 19:29

Läste tillbaka i bloggen igen och såg till min förvåning att det tydligen snöade idag - för ett år sedan!! Är sååå inte redo för vintern än...

Bilden jag använde mig av.. Bra att man ser mitt ansikte och så.

Av Linnéa - 20 oktober 2011 19:00

Är helt beroende av "rostad majs med chili smak". Haha, det låter sjukt äckligt - men det är det inte!

Jag smakade det för första gången hemma hos David och Annika och gillade det. Sen glömde man ju helt bort att det existerade, tills idag då jag hittade det på affären!

Av Linnéa - 20 oktober 2011 17:18

Idag har jag varit fett duktig och redovisat svenskan! Sedan var vi på gymnasiemässan tillsammans med mina kompisar och blev förvirrad! Det är så mycket om de nu!

Efter skolan fikade jag med Åliviah en stund oxå! Trevligt. :)

Gah, håller på med sånt här tråk. Ska lämnas in imorgon!

Av Linnéa - 20 oktober 2011 10:45

Tyckte inte alls att detta alternativ var lika mysigt som det första... Dessutom hittade jag inga bilder på poolen. *sadface* Så jag håller tummarna för att det första huset är ledigt istället! :D Här kommer lite bilder på hus nummer 2 iallafall;

Av Linnéa - 19 oktober 2011 19:44

Här någon dag måste jag tvinga med pappa ut på en shoppingrunda. Måste ha en ny vinterjacka! Men är så harig, så ska nog köra på en svart eller röd jacka i vinter!

Något i denhär stilen hade jag tänkt!

Av Linnéa - 19 oktober 2011 19:10

Alltså ibland förstår jag mig inte på mina såkallade föräldrar. Det verkar som om de båda blivit smittade av något hemskt svampvirus som får dem att älska att både plocka och äta svamp... Än så länge går det bra, men som det ser ut i deras förråd så kommer jag ha tröttat innan veckan är slut!

Av Linnéa - 19 oktober 2011 18:22

Okej jag erkänner. Jag gillar den.

Skapa flashcards