Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 26 november 2011 12:15

Idag är det tänkt att jag, Sassa och Elin ska palla oss ner på stan och checka senaste Twilight filmen! Vi glömde ju boka till premiären, så vi får se den lite efter alla andra - men sak samma!

Såg massa nya spännande trailers av filmen på Twilight fan eventet jag var på, och hoppas på att denna blir den bästa av dem alla! :D

Sassa, jag och Elin är fett fokuserade på filmen, jaao!

Av Linnéa - 25 november 2011 17:58

Känns som att jag inte gjort annat än att plugga idag typ! Så nu är jag riktigt pepp över att få sooova! Har sådan bloggtorka just nu och har dessutom inte lagt upp nå roliga bilder på år! Så, mendan jag slappar sönder hela kvällen kan ju ni få se en gammal skojj bild med Älinah! ;D

Av Linnéa - 24 november 2011 20:51

Alltså jaa, kommer ni ihåg när jag skrev för några månader sedan att vi gjorde "Nutidsorienteringen" i skolan, då typ alla är med och svarar på nyhetsfrågor? Nu visade det sig att Filip, en kille som förr gick i min klass hade bäst resultat av över 5 000 elever! Hur chockad blev man inte av det lixom? ;)

Av Linnéa - 24 november 2011 16:22

Ikväll är det öppet hus på Carlforsska a.k.a Calle, ett gymnasie jag kaaanske ska gå... Så man vill ju checka läget lixom! ;)

Av Linnéa - 23 november 2011 17:59

Vi tjuvstartar med julpyntet idag eftersom att vi ändå inte kommer vara hemma till jul! Så redan nu ska jag dekorera rummet med glitter och söta små tomtar!

Till min hjälp har jag Anna vid min sida! ;D

Av Linnéa - 23 november 2011 16:48

Idag hade vi Judo på idrotten! Jag har aldrig kört det förut, men det visade sig vara liiite roligare än vad jag trodde. Vi fick ha fula vita dräkter på oss, haha. Lärde mig iallafall massa nya knep för att fälla människor på mattan!

Våran nybörjar-grupp!

Elin och jag kämpar!

Av Linnéa - 21 november 2011 21:51

Titta&Kolla vad jag hittade i min bokhylla. En mycket ful och ytterst hemlig dagbok som jag skrev för några hundra år sedan! Hähä, det får bli min tidsfördriv ikväll när jag inte kan sova!

Gonatt! 

Av Linnéa - 21 november 2011 18:02

Snart kommer min fina flikka hem till mig, så sharååå!

Saknar ju sommaren liiite...

Skapa flashcards