Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 14 december 2011 21:13

Packar som smått inför Thailand nu, imorgon är det bara 2 dagar kvar! Sjuuukt. Är asrädd för att glömma någonting här, typ kamera, mobil eller något annat viktigt. Dessutom fick jag något kuvert av pappa nu där det tydligen var jätteviktigt att jag öppnade på just julafton! Pallar inte vänta ju! ;(

Av Linnéa - 13 december 2011 19:29

Älskar att kolla TV på tisdagarna, de visar båda mina favoritprogram:

Av Linnéa - 13 december 2011 17:32

Har sprungit på stan både igår och idag för att hitta lite julklappar. Så nu kan jag ta det lungt resten av veckan. Hittade även dessa grejjor till mig själv! :)

Av Linnéa - 13 december 2011 16:57

De lyckades igen... En otroligt irriterande låt som fastnar på hjärnan! Älskart' ♥

Av Linnéa - 11 december 2011 18:34

Fick en ny säng i julklapp, så idag fick jag äntligen in den i rummet. När jag ändå höll på att göra om tog jag ner alla mina gamla Tokio Hotel affischer också! Blev sjukt tomt kan jag säga och mitt rum ser astomt ut nu! :(


Före:


Efter:


Min gamla TH vägg:

Av Linnéa - 10 december 2011 23:08

Idag var jag som sagt på Lucia-firande i vår bys lilla kyrka. Det var faktiskt jättemysigt och man kände ju igen alla som sjung- Sedan gick vi hem till Anna igen och bakade massa pepparkakor.. Fast mestadels av degen hamnade i magen direkt istället för plåten! ;D

Får jag presentera: Mansbilden. HAHAH, Annas pose!

 

En mycket suddig bild på vägen dit, de hade prytt 1 km av gången med marshaller så det var asfint. Dock så var det väldigt mörkt och jag och Anna höll på att halka på all is nååågra gånger.

Av Linnéa - 10 december 2011 13:20

Sååå igår sov jag hos Anna. Vi kollade på en gråt-film och dränkte våra sorger med att moffa i oss choklad och tomteskum! Nu måste vi göra oss iordning, för vi ska nämligen till kyrkan strax och kolla in Lucia. Det är bland annat min förra klass som ska uppträda, så det ska bli askul att se dem igen!

Ni kanske undrar varför vi ligger med reflexvästar, svart läppstift och toffsar? Hähä, I won't tell yah!

Av Linnéa - 8 december 2011 20:22

Usch, har betygsdeadline imorgon vilket betyder att det är sista chansen att redovisa någonting innan betygen fasställs! Lite lagom läskigt sådär.

Just nu: Sis och jag drygar i camen.

Lika? Nej, förstår verkligen inte hur folk kan tycka det!

Skapa flashcards