Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Linnéa - 12 januari 2012 18:26

Satt och försöker pluggasom vanligt, men blev såklart distraherad av en massa saker iallafall så det gick inge vidare... Sen kom min syrra in med en chai latte till mig och jag blev genast mer egegerad i skolarbetet, not! Istället blev jag trött och kollar nu runt på bloggar och sånt. Duktig flicka.

Av Linnéa - 12 januari 2012 16:25

Nu har vi fått våra logg-in på Dexter, sidan där vi online ska välja vilka gymnasium man ska söka in till! Man kan klicka i massa olika grejor för att sedan rensa, men det läskiga är om man skulle råka komma åt "bekräfta"-knappen. Då skulle min ansökan skickas iväg och det skulle inte gå att ångra! Man får ju lixom ångast av att änns besöka den sidan, utifall något skulle gå snett!

Ovido - Quiz & Flashcards