Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Linnéa - 25 januari 2012 18:26

Av Linnéa - 25 januari 2012 14:00

Fakta: Jag bloggar i perioder, ibland är det askul men ibland är det segt att blogga. Efter gymnasiet vill jag bli au pair i antingen USA eller England. Älskar djur och har 3 katter och 2 kaniner. Min rädsla för spindlar har mindskat efter resan till Thailand, då man såg sjukt stora kryp varje dag. Jag hatar att tävla i saker jag inte är bra på. Den fulaste kroppsdelen jag vet är lätt fötterna. Jag är rädd inför framtiden, då man inte vet vad som ska hända. Jag äter snacks/godis nästan varje dag. Jag har träffat och pratat med kornprinsessan när hon var på besök i min lilla by. Jag älskar att sova på morgonen men hatar att gå och lägga mig. I min värsta TH-period kunde jag knappt sova/äta eftersom jag tänkte så mycket på dem. Jag är oftast jätteblyg inför nytt folk. Tycker inte om min mobil, så så fort mitt abonemang gott ut ska jag köpa en Iphone. Jag hatar att vara ensam bland folk (typ gå ensam på stan). Hade jättesvårt att komma på allt det här!

Av Linnéa - 25 januari 2012 11:41

Har hittat en ny spännande blogglista, så varför inte köra:

Fast kommer nog inte orka göra hela (som alltid), men vi får se hur långt jag kommer! :D

 

 

Dag 01- Ett ovisat foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 03- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 04- En dålig vana du har
Dag 05- Ett foto på en plats du varit på
Dag 06- Din favoritidol och varför
Dag 07- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 08- Månadens mål med förklaring
Dag 09- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 11- Ett annat foto på dig och dina vänner
Dag 12- Varför började du blogga?
Dag 13- En bild på ditt hem
Dag 14- Ett foto på dig och din familj
Dag 15- Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.
Dag 16- Ett foto på dig själv
Dag 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 18- Planer/drömmar/mål du har
Dag 19- Smeknamn du har och varför
Dag 20- Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 21- Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 23- Vad har du sug efter?
Dag 24- Ett brev till dina föräldrar
Dag 25- Vad finns i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året?
Dag 27- Varför gör du den här 30-dagarsutmaningen?
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månad?
Dag 30- Din favoritlåt?

Av Linnéa - 25 januari 2012 10:56

Nu är jag så gott som frisk, så imorgon blir det ääääntligen skolan igen! Jag har seriöst längtat dit, enda till Paow igår avslöjade att vi har värsta inlämningsuppgifterna och ett viktigt prov när jag kommer tillbaka. Lagom kul.

Hos doktorn gick det förresten bra, var bara ett vanligt virus.. Men för att de skulle vara säkra på det var de tvugna att sno blod från mitt finger och peta mig långt ner i halsen! ;/

Nu ska jag sätta mig ner och läsa lite i en bok till ett skolarbete och käka denna fantastiska glass;

Skapa flashcards