Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Linnéa - 28 januari 2012 23:05

 


Lälläh hissar:


+ Att man kan kolla in gamla inlägg och minnas tillbaka! Nejmen, det är helt underbart att gå tillbaka i bloggen och kolla alla gamla inlägg man skrivit som man inte alls kommer ihåg längre!


  

+ H&M's dressingroom! Älskar hur man kan gå in och se hur kläderna ser ut på riktigt när man vrider och vänder på dem på modellen. Och hur man dessutom kan matcha och själv bestämma vilka plagg som ska visas.


Lälläh Dissar:


- Nationella proven. Snart kommer de fasansfulla och äckliga NP'na till var 9:a i landet. Det är bara två veckor kvar innan svenskan ska sättas på prov... Läääskigt värre!

 

- Att sommarjobba. Jag har bestämt mig för att i sommarskaffa mig ett sommarjobb och för första gången arbeta på riktigt! Dock så kommer det vara asläskigt först, och särskilt när man inte vet hur / var jag ska söka in!


Av Linnéa - 28 januari 2012 16:27

Idag har jag haft fuuullt upp med att städa i min bokhylla och packa upp yttligare saker från resan. Men den livsavgörande trippen till Hemköp var det viktigaste uppdraget på hela dagen!

Lite lösnaglar och lösögonfransar fick följa med hem från Thailand.

Städade bort massa torkade nagellack och de parfymer som var slut!

Belöningen: Lördagsgodis ♥

Av Linnéa - 28 januari 2012 14:54

Idag blir det bara en lugn och skön dag hemma, utan att göra någonting!

Av Linnéa - 28 januari 2012 12:30

Tänkte först säga det här med att bita på naglarna - men sånt håller jag inte på med längre! Istället har jag fått sova-bort-hela-dagarna-syndropet som oftast förstör mina lov! Det är ju så skönt att vara uppe på natten och chilla och gå och lägga sig runt 3. Men det blir oftast så att man inte kommer upp fören kl 1-2 på dagen sen... Det är någonting som jag borde sluta med, men tänker inte göra det än på ett tag!  

Skapa flashcards