Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Linnéa - 29 januari 2012 22:55

Fick idag reda på att vi bara har halv-dag i skolan imorgon! Så klockan 12 får jag glatt skutta hemmåt! *Lycklig tjej*

 

Av Linnéa - 29 januari 2012 18:30

Tubhalsdukar - BIKBOK

Mobilskal - Teknikmagasinet.

Underkläder + linne - Gina Tricot.

Tröja - Carlings.

Av Linnéa - 29 januari 2012 16:57

Nu ska jag leka pensionär och gå ut och gå med min familj! Haha, hur sött? Men det känns bra, då kommer jag sova gott av all frisk luft man får i stan sen!

Bild från Sommarn 2010.

Av Linnéa - 29 januari 2012 16:11

Jag försvann ner på stan en stund då det var meningen att jag skulle vara smakråd åt min syrra.. Det slutade med att jag också hittade lite grejjor! Ni får se vad snart!

Av Linnéa - 29 januari 2012 14:00

Kommer ni ihåg när jag var i Österrike... Sommaren 2010? Här kommer lite bilder i repris!

 

Färgade Christians hår.

Det sagosöta torget i Judenburg.

Maten som jag käkade varje dag!

 

Liten kaxig flicka man var på den tiden.

Hälsade på i grottan full av droppsten.

Högt uppe på bergen blåste det mycket så var tvungen att låna pappas skjorta.

Min favorit sminkaffär!

Hälsa på min kompis Geten!

Av Linnéa - 29 januari 2012 12:23

Screw den riktiga thaimaten, den svenska versionen är ändå 100 gånger godare!

Av Linnéa - 29 januari 2012 12:15


Svar: Jo visst kan jag göra det! Hade helt glömt bort att ni också kanske vill se allt onödigt som kom hem från Thailand. Får visa det här någon dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards