Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Linnéa - 2 februari 2012 22:01

Glömde ju lägga ut den sista delen från Thailandsresan, mitt första besök i en riktig asiatisk storstad!

Blev faktiskt lite besviken eftersom jag hade värsta förväntningarna på Bangkok. Men det var så otroligt trashigt och skräp överallt. Shoppingen var väl sådär, det var billigt såklart men fanns inget speciellt att köpa. En dag var vi till det stora shoppingcentret MBK, där det fanns riktiga affärer med äkta priser! Såå skönt.

God morgon!

Amelia, Sara och jag framför en marknad! Lägg märke hur jag matchar både stånden och taxibilarna!

Fanns så fina affärer!

Nattbild från poolterrasen!

Världens goaste sushi!

Utanför det kungliga palatsen!

Sara testar en Katy Perry-peruk!

När vi vänta på buss-båten.

Ännu en bild på staden!

Munkar man som tjej absolut inte fick röra!

Träff under isbjörnen!

Toooorn.

Kvällsbad i poolen.

Morgonshopping i kvarteret brevid!

Den heliga liggande Buddhan!

Tillslut en bild på bussbåtarna! Så sjukt läskiga att åka med.

Av Linnéa - 2 februari 2012 20:45

Alltså Mästerkatten i stövlar har biopremiär imorgon över hela landet. Men grejen är att jag såg den på planet hem för flera veckor sedan! Eftersom att jag är lite äldre och antagligen inte i den målgruppen filmen riktar sig åt var den väl ingen höjdare, men det fanns ett par scener man skrattade i iallafall. Dessutom är kissen så söt och hans BFF ägg-huvet likaså!


Men att jag fick se den innan alla andra... Tokigt va! 

Av Linnéa - 2 februari 2012 17:57

Är helt slut efter ännu en jobbig skoldag med redovisningar, KP'n och sånt, så när jag kom hem satte jag självklart på avsnitt av DHW. *saaa ju att jag skulle bli beroende igen.*

Random bild från Falun förra året.

Av Linnéa - 2 februari 2012 15:15

Hm... Jag är stolt över att jag pallat mig enda till skolan nu nästan hela veckan, även fast jag inte mår bra alls!

Jag hostar, tvingar mina ben framåt även fast någonting hänt med dem så det gör asont och kan knappt känna någon smak! Allt smakar avlopp, greeaaaat huh? Men ändå tar jag mig till skolan och arbetar flitigt som en myra. Prov efter prov, föreläsning efter föreläsning!

Skulle inte vara helt fel att chilla hemma med Killen och Ester!

Skapa flashcards