Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Linnéa - 20 februari 2012 21:10

Sitter och kollar på SVT's program "30 grader i februari" och saknar verkligen Thailand... Känns så sorgligt att jag antagligen inte kommer vara där under de kommande åren. Men jag ska lungt tillbaka, någon gång!

Av Linnéa - 20 februari 2012 20:10

För er som inte förstår, Skultuna är min hemmaby utanför V-ås!

Av Linnéa - 20 februari 2012 20:00

Det läskiga är att jag tror jag brukar sova på alla olika sätt... Men mest "längtar positionen" och det låter ju bara desperat!

Av Linnéa - 20 februari 2012 17:58

Kolla vad som var upphängt i vårat klassrum idag när vi kom till skolan. Lite random bilder på Skriet som vi 9:or gjorde förra året. En av dem var faktiskt min, och nu kommer man ju plågas av att vara uttråkad då man råkar fästa blicken på den...

Iallafall så har jag inte gjort någonting annat än skolan idag, är alltid så slut när jag kommer hem sen!

Skapa flashcards