Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Linnéa - 21 februari 2012 21:50

Jag sitter och snackar ihop mig med dessa brudar nu inför vad vi ska hitta på påsklovet. Vi har värsta idéen, så hoppas bara att det funkar! :D

Av Linnéa - 21 februari 2012 18:43

Varför har ingen sagt åt mig att det var Semledagen idag för?! Nu har snart hela dagen gått och jag har inte fått en enda! FML.

Av Linnéa - 21 februari 2012 17:15

Hade en tråkigt skoldag idag, som vanligt! På eftermiddagen hade vi ett slags prov om olika energikällor, så segt! Man var liksom tvungen att skriva två A4 i flytande text och argumentera för och mot de olika sätten och förutspå vad vi skulle använda i framtiden...

När jag kom på morgonen var det iallafall värsta uppståndelsen vid Älinahs dator;

Nu kan man ju tro det är något viktigt de sitter och kollar på men nope - det är bara bimboskapning på Sims 3 på gång! ;D

Skapa flashcards