Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Linnéa - 26 februari 2012 21:45

Jag har svikit mina egna åsikter och börjat gilla pesto! Tyckte verkligen det var jätteäckligt förut... Men om man blandar ut det med pasta blir det ju faktiskt gott!

Av Linnéa - 26 februari 2012 17:05

Toffsar, nagellim och smala nagellack.

En ny gymtröjja.

Och en bok som verkade rätt bra.

Resten av grejjorna är presenter, så dem kan jag inte visa! :)

Av Linnéa - 26 februari 2012 14:45

Jag förstår inte vad problemet är, men varje gång man går på stan kommer man alltid hem med massa kassar! Farligt det där med att bo på stan...

Började med en fika på Rob's Deli.

Påväg hem.

Och tillslut hemma! Nu ska jag iväg och handla, så visar er vad som finns i påsarna snart!

REC

Av Linnéa - 26 februari 2012 11:45

Igår såg jag en av de läskigaste filmerna jag någonsin sett - REC. 

Det är en dogmafilm som handlar om några personer som plötsligt blir instängda och isolerade i ett hyreshus, utan att veta varför... Tills de inser att en besattsjukdom spridit sig dem emellan och de har lämnats för att aldrig mer få komma ut.

Den några år gammal och spansk, men ändå bra!

  

Måste se tvåan, då huvudfokus ligger på denna snygging! ^

Skapa flashcards