Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Linnéa - 2 mars 2012 14:45

Gissa vem som fyller år idag? (Ni fick ju inte fuska och läsa rubriken först!) Jo Anna blir 16 bast! Helt sjukt, vilket måste betyda att vi i år firar 14 år som vänner!

Kommer ihåg när hon precis fyllt 9 och sa att vi inte kunde leka förens jag oxå fyllt så mycket (fyller ju år två månader efter) och jag började böla när jag kom hem eftersom att jag trodde hon var seriös! Det var hon tack och lov inte det, men det var ju ett stort bevis på att jag redan då inte kunde klara mig utan henne! ;)


Så grattis-grattis unge och ett stort hjärta till dig på födelsedagen, älskar diiig! ♥

Av Linnéa - 2 mars 2012 11:45

Har precis vaknat och ska snart iväg till gymmet med Elin. *Längtar* För er som inte känner henne så är hon väldigt aktiv utav sig och hon kommer nog pusha mina gränser tills jag bryter ihop av smärta där på gymmet, haha!

Efter det ska jag hem och slänga i mig mat + packa, för senare ska vi kolla in Sassas innebandy match! När hon spöat det andra laget ska vi dessutom hem till henne och ha tjejkväll! Shiiit vad jag ska dränka mig i godis, så jag kanske glömmer min träningsvärk!

Skapa flashcards