Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Linnéa - 3 mars 2012 16:23

Ska snart iväg och kolla på hockey! Det är Jonathans lag som spelar och eftersom jag efter denna vecka förvandlats till en sportmänniska, känns det som en sak jag borde göra!

Tänk er, har gymmat två gånger och gått på två matcher, har blivit en ny människa! *typ* *inte*

Av Linnéa - 3 mars 2012 14:15

Som jag berättade igår hejjade jag och Elin på Sassas match, och vi måste ju ha bringt tur eftersom de vann med 8-3, jätteduktiga! Sedan stack vi hem till Sassa och käka + kolla film + snacka + fetade + skratta + sov = En lyckad kväll!

Sassa in action!

  

Jag och Sassa spexar med vårat godis, innan det vi upptäckte den läskiga svarta katten som sprang efter oss!


Elin gömmer sig och Sassa cyklar ensam(?)

Bilderna är snodda härifrån!

Ovido - Quiz & Flashcards