Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Random test!

Av Linnéa - 8 mars 2012 21:38

Vilken svordom använder du mest?
Fan!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle nog bara köpa massa onödiga prylar och kläder!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha eh ja.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte?

Hur många syskon har du?
En syster.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, sparar min tatueringsplan till jag blir vuxen.

Vad har du för väder just nu?
Det är kväll så ser inte riktigt.. Men det snöade nyss iallafall!

Vilken är din favoritfrukt?
Just nu är jag beroende av kokosnötter!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Den sätts igång redan vid 6:30.

Använder du flip-flops?
Nej, tycker de är så obehagliga att gå i!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Det är inte jag som handlar i mitt hem.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Antaligen med en kompis... Vart ska jag få tag i en barnfamilj? 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope fast det skulle ju inte vara helt fel, har jättesvårt att somna!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har inte lyssnat på CD's på år... Men jag antar att någon Tokio Hotel skiva ligger där i.

Vad åt du till middag senast?
Köttbullar och makaroner, usch.

Kan du vissla Linnéa?
Javisst kan jag det! *visselvissel*

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nje, tror inte det finns något speciellt att säga!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
021 antar jag.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Twilight, New Moon är de enda jag kan komma på nu!

När flög du senast?
Nu i Januari när jag flög hem från Thailand.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex.

Läser du för skojs skull?
Händer väl. Läser alltid böcker medan jag solar, annars blir jag uttråkad!

Diskar du din egen disk?
Vad har man isåfall diskmaskiner för?

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Vad har du med dig in på bion?
Hot snacks eller godis, har aldrig varit ett popcorn-fan!

Har du en blogg?
Gissa.

Vilket är ditt favoritämne?
Det var bild, men inte längre.. Nu har Svenska och Historia tagit över!

Gillar du att flyga?
Ja det är kul när man startar och landar, annars är det bara drygt!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Runt 6-7 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte fullbokade, men ändå rätt stressiga...

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror väl på när och vad, när jag smsar bryr jag mig inte alls, men när det kommer till tex skolarbeten så bryr man ju sig.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Brukar inte direkt prata med mig själv, men något i stil med ”att det snart är över... eller att det kommer bli bättre".

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Förutom Tyra Sjöstedt (fråga mig inte varför) så ingen vad jag kommer på.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Njee, bara om jag slänger köttet liksom.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Daniel eller Robin, fast vet inte om det hade passat mig!

När badade du i en pool senast?
I Januari antar jag väl.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Jo, i mina första skolår hade vi massa musikaler!

Hur många barn vill du ha?
Två tror jag.

Har du åkt moped någon gång?
Japp, fast inte kört själv!

Kan man vara vän med sitt ex?
Jadå, om man skiljs åt som vänner.

Vad har du i din väska?
Skolgrejjor, nycklar, borste och toffsar, tuggummi, hörlurar, pengar och lite annat smått och gott.

Vad lyssnar du på nu?
Ingen musik just nu, istället lyssnar jag på Anna och Hannes röster på skype!

Jag & Anna hade bloggbrist, därför det roliga test-inlägget! ;)

 
 
KINES

KINES

9 mars 2012 19:24

Hej :)

http://chinamyah.blogg.se

 
Lina

Lina

10 mars 2012 09:35

Fin blogg!! :D
Hoppas du får en suuperhelg! ^^

http://iinas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Ovido - Quiz & Flashcards