Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Linnéa - 25 mars 2012 18:54

Min lillasyster köpte hans skiva och köade i autografkön. Väl framme fick hon två söta bilder på pojken! ♥

Av Linnéa - 25 mars 2012 16:37

Det känns faktiskt som om mina timmar i solen gjorde sitt och att jag blivit liiiite brunare iallafall. Gjorde misstaget att jag solade med höga shorts, så fick en synlig linje som skillde mina nyanser åt;

Ni ser nästan va?

Jag läste iallafall den sanna och sorgliga berättelsen om den 14åriga tjejen i Surahammar som sålde sig själv till olika män. Den är jättehemsk och det gör den inte bättre att hon tog in på flera hotell som fortfarande är verksamma här i V-ås..

Av Linnéa - 25 mars 2012 13:17

Nu ska jag ut på balkongen och försöka få mig lite färg!

Av Linnéa - 25 mars 2012 11:45

Igårkväll fick jag ett spontanbesök från min barndomsvän Viktoria som jag inte träffat på säkert ett halvår nu!

Vi satt och snacka i någon timme och det var askul att träffa henne igen! :D

Ställde henne mot väggen *bokstavligen* bara för att få en bild, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards